نمایش دادن همه 7 نتیجه

15,000 تومان
15,000 تومان
15,000 تومان
15,000 تومان
15,000 تومان
15,000 تومان

پاورپوینت ریاضی ششم

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی ششم فصل 1 تا 7

یادگیری کامل و اصولی ریاضی پایه ششم و آمادگی دانش‌آموزان برای ورود به دوره متوسطه اهمیت بسیار زیادی دارد. در سایت من درس دارم پاورپوینت‌های آموزشی این درس را برای شما تهیه کرده‌ایم. معلمان عزیز برای تدریس بهتر، دانش‌آموزان جهت یادگیری عمیق‌تر و سریع‌تر و هم‌چنین والدین برای انتقال مفهوم و نظارت بهتر بر دروس فرزندانشان می‌توانند از پاورپوینت‌های آموزش ریاضی پایه ششم ابتدایی از فصل 1 تا فصل 7 استفاده کنند.

پاورپوینت‌های این مجموعه در هفت بخش جداگانه و توسط دبیرانی باتجربه و حاذق ریاضی پایه ششم تهیه شده است. به این ترتیب می‌توانید بابت پوشش کامل مطالب کتاب و یادگیری کامل مطمئن باشید. تمامی آموزش‌ها با بهترین روش‌ها و با بالاترین کیفیت به کمک نوشته، تصاویر، نمودار و غیره ارائه شده است. با این پاورپوینت‌ها تدریس و یادگیری ریاضی از آنچه فکر می‌کنید آسان‌تر خواهد شد.

اگر تنها با یک یا چند فصل ریاضی ششم مشکل دارید، جهت کسب رضایت شما هر فصل کتاب به شکل جداگانه ارائه شده است. به این ترتیب می‌توانید تنها پاورپوینت مربوط به فصل مورد نظر خود را خریداری کنید و بهترین بازدهی را شاهد باشید. در ادامه فصل‌بندی کتاب ریاضی ششم و موضوع هر فصل را جهت انتخابی دقیق‌تر مشاهده می‌کنید:

پاورپوینت فصل اول ریاضی ششم: عدد و الگوهای عددی

پاورپوینت فصل دوم ریاضی ششم: كسر

پاورپوینت فصل سوم ریاضی ششم: اعداد اعشاری

پاورپوینت فصل سوم ریاضی ششم: تقارن و مختصارت

پاورپوینت فصل چهارم ریاضی ششم: اندازه گيری

پاورپوینت فصل پتجم ریاضی ششم: تناسب و درصد

پاورپوینت فصل ششم ریاضی ششم: تقريب

برای دریافت پاورپوینت و یادگیری ریاضی پایه ششم ابتدایی به شکل مجازی و اصولی باید به صفحه مربوط به فصل مدنظر مراجعه کنید. پس از پرداخت هزینه جزئی پاورپوینت مدنظر، می‌توانید فایل آن را از پروفایل شخصی خود دریافت کنید.