⏰ مدت زمان امتحان : 50 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 2
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

قیمت 35,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1137 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

توضیحات و راهنمای آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل سوم

برخلاف بیشتر امتحانات آنلاین، آزمون آنلاضی چهارم فصل سوم کاملا تشریحی است یعنی دانش آموز می تواند پاسخ تمام سوالات را روی برگه کاغذ شبیه به جلسه امتحان واقعی بنویسد و سپس از آن عکس بگیرد و فایل عکس را در محل مشخصی بارگذاری کند.
این امتحان دارای زمان معین است بنابراین بعد از تمام شدن زمان امتحان صفحه آزمون به صورت خودکار بسته میشود و امکان دسترسی به سوالات و همچنین پاسخ دهی وجود ندارد.
 بعد از اینکه صفحه آزمون بسته شد و امتحان تمام شد دانش آموزان به صفحه پاسخ تمام سوالات به صورت های فیلم و pdf دسترسی پیدا می کنند.
 پس از پاسخ دهی ۲۴ ساعت زمان نیاز است تا معلمین سایت، پاسخ برگ های دانش آموزان را صحیح و آنها را اسکن نمایند و سپس از طریق پیامک نمره توصیفی دانش آموز و تصویر برگه تصحیح شده به شماره همراهی که دانش آموزان را در امتحان ثبت نموده است پیامک می گردد.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل سوم

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل 3 برای معلمان

معلمین عزیزی که به دنبال یک تکلیف مناسب برای منزل دانش آموزان خود می گردند می توانند این آزمون ها را به دانش آموزان خود معرفی کنند و تمامی کلاس در یک روز و زمان مشخص در این امتحان ها شرکت کنند و بعد از یک روز به نتایج خود دسترسی پیدا کرده و سپس نتایج امتحان خود را به کلاس درس بیاورند.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل سوم برای والدین

والدین گرامی که امکان طراحی سوال امتحان برای فرزندان خود را ندارند و همچنین با نمره دهی توصیفی آشنا نیستند می‌توانند از فرزندان خود بخواهد که در این آزمون ها شرکت کنند.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل سوم برای دانش آموزان

دانش آموزان عزیزی که فعال و پویا هستند و می خواهند وضعیت ریاضی خود را ارتقا دهند و در آزمون مشابه با آزمون انتهای هر فصل کتاب درسی شرکت کنند این آزمون بهترین گزینه برای انتخاب آنهاست.

آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل سوم چه مباحثی را پوشش میدهد؟

مساله، تقریب، تقسیم، بخش پذیری، محاسبه ذهنی و…تعدادی از سؤالات این امتحان هستند.

برای اطمینان از کیفیت آزمون ریاضی چهارم دبستان، میتوانید   امتحان آنلاین فصل 1 ریاضی چهارم با پاسخ  را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمون آنلاین فصل 3 ریاضی چهارم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *