• مدت رمان امتحان : 40 دقیقه
  • تعداد فیلم ها پاسخ : 2
  • تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
  • مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

 

قیمت 39,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1427 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

مباحث آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول دبستان

در آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول ابتدایی مباحث نوبت اول کتاب ریاضی کلاس اول دبستان به صورت کامل پوشش داده شده و سوالات استانداردی از این مباحث طراحی شده است. موضوعاتی که در این آزمون از آنها سوال آمده به شرح زیر است:
  • تشخیص سمت راست و چپ یک شکل
  • شمارش تعداد شکل ها به کمک چوب خط ها و نوشتن تعداد هر شکل
  • نوشتن عبارت جمع یا تفریق برای شکل ها
  • حل جدول شگفت انگیز
  • شمارش بلندی شکل ها به کمک اشیا مختلف
  • نوشتن قبل و بعد عدد ها
  • ادامه دادن الگو های شطرنجی
  • مقایسه کردن و قرار دادن علامت کوچکتر – بزرگتر یا مساوی

چگونگی استفاده از آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول دبستان

با استفاده از این آزمون، دانش آموزان می‌توانند پاسخ‌های خود را در قالب عکس و PDF برای معلمان سایت من درس دارم ارسال کنند. سپس معلمان ما، پاسخ‌های دانش آموزان را تصحیح و تا 24 ساعت به شماره تلفن آنها ارسال می‌کنند. این فرایند، فرصتی مناسب برای بررسی و ارتقاء عملکرد دانش آموزان و همچنین ارتباط مستمر بین معلمان و والدین فراهم می‌کند.

روش مشاهده پاسخ آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول ابتدایی

بعد از تمام شدن امتحان، صفحه آزمون بسته میشود و پاسخ ها به صورت پی دی اف و فیلم نمایان می شود. 24 ساعت بعد از امتحان، پیامک حاوی لینک برگ تصحیح شده امتحان و نمره توصیفی دانش آموز (بسیار خوب، خوب، قابل قبول، نیاز به تلاش بیشتر) به شماره همراه ثبت شده در آزمون ارسال می گردد.

کاربرد آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول دبستان

آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی پایه اول: راهی موثر برای ارزیابی دانش آموزان قبل شروع امتحانات نوبت اول

آزمون‌ آنلاین نوبت اول ریاضی اول دبستان، ابزاری کارآمد برای ارزیابی دانش آموزان در این مرحله مهم از تحصیلات ابتدایی محسوب می‌شود. با استفاده از این آزمون‌ها، معلمان قادرند عملکرد دانش آموزان را در مباحث مربوط به نوبت اول ریاضی کلاس اول، پیش از شروع امتحانات اصلی سنجیده و ارزیابی کنند. این ارزیابی دقیق به معلمان کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسایی و برنامه‌های آموزشی خود را بر اساس آنها تنظیم کنند.

آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی پایه اول: همکاری بین معلمان، دانش آموزان و والدین

یکی از مزایای مهم آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی کلاس اول، ایجاد همکاری بین معلمان، دانش آموزان و والدین است. این فرایند، فرصتی مناسب برای بررسی و ارتقاء عملکرد دانش آموزان و همچنین ارتباط مستمر بین معلمان و والدین فراهم می‌کند. با استفاده از آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی کلاس اول، والدین می‌توانند علاوه بر تقویت و آماده سازی فرزندشان، بر نقاط ضعف و قوت دانش آموز خود آگاه باشند و به بهبود عملکرد او کمک کنند. این آزمون‌ها به سادگی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و دانش آموزان می‌توانند به راحتی و با تمرکز بر روی موضوعات ریاضی نوبت اول، سوالات را پاسخ دهند. برای مشاهده نمونه رایگان آزمون آنلاین اول میتوانید به امتحان آنلاین فصل 1 ریاضی اول با پاسخ مراجعه کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمون آنلاین نوبت اول ریاضی اول دبستان با جواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *