مدت زمان امتحان : 50 دقیقه
تعداد فیلم ها پاسخ : 2
تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 20,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1344 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

این امتحان دارای چه ویژگی هایی است؟
⌚⏰امتحان پیش روی شما در هر ساعت از شبانه روز در دسترس شما خواهد بود از طرفی مدت زمان امتحان محدود است و بعد از تمام شدن آزمون صفحه امتحان بسته میشود و به صفحه پاسخ صحیح تمام سؤالات امتحان هدایت می شوید این صفحه دارای لینکهای پاسخ و توضیحات امتحان به صورت های pdf و همچنین فیلم می باشد. تمام این توضیحات توسط معلم دبستان بیان شده و به وسیله آنها می توانید نکات مهم فصل نیز آشنا شوید.
🧾⏳ ۲۴ ساعت بعد از امتحان برگه امتحانی شما توسط یک معلم صحیح میشود ولینک برگه صحیح شده و همچنین نمره توصیفی به شماره ای که در امتحان آن را قرار داده اید به صورت پیامک ارسال میگردد.
این آزمون برای چه افرادی مفید است؟
👩‍🎓👨‍🎓 تمامی دانش آموزان کلاس دوم دبستان: استفاده از فضای مجازی برای کاربرد علمی و درسی از خواسته های مهم دانش آموزان نسل جدید است آنها می توانند به کمک آزمون های آنلاین ریاضی سایت من درس دارم در یک امتحان کامل شرکت کنند و از طریق فیلم آموزشی و همچنین برگه تصحیح شده امتحان با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شود و مشکلات خود را حل کنند.
👨‍💼👩‍💼تمامی پدر و مادر هایی که فرزند آنها در پایه دوم دبستان درس می خواند: از نظر دغدغه های اصلی والدین یافتن سوالات مطابق با آزمون های کلاسی و همچنین امتحان ترم و منطبق بر کتاب درسی است شرکت در این آزمون می تواند به گرانی باده را از این جهت برطرف نماید.
👩‍🏫👨‍🏫همه معلم های کلاس دوم دبستان که قصد دارند دانش آموزان کلاس خود را در منزل مورد محک قرار دهند، می توانند این آزمون آنلاین را به دانش آموزان خود معرفی نماید و پس از آزمون، نمره توصیفی و برگه صحیح شده آن‌ها را مشاهده نمایند.
به دنبال آزمونی رایگان میگردید تا در شرکت درز امتحان فصل 2 دوم اطمینان حاصل کنید؟
امتحان آنلاین فصل 1 ریاضی دوم با پاسخ
را ببینید….

این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
محاسبه جمع و تفریق با روش های مختلف، عدد نویسی، الگو ها، جمع و تفریق فرایندی و قدیمی (تکنیکی)جمع و تفریق تقریبی، چند مسئله و ساعت، از سؤالات این آزمون میباشند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 2 ریاضی دوم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *