⏰ مدت زمان امتحان : 40 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 2
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 25,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1235 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

توضیحات و راهنمای آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل سوم

آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟

 

امتحانی جامع دارای محدودیت زمانی ۵۰ دقیقه با امکان دستیابی به پاسخ صحیح در لحظه اتمام امتحان به صورت های ورد و pdf این شرایط را برای دانش آموزان عزیز فراهم می نماید که به محض  اتمام امتحان به پاسخ  صحیح دست پیدا کنند.
 ساعت بعد از آزمون برگ دانش آموزان صحیح شده و تصویر آن به صورت لینک به شماره ثبت شده در امتحان پیامک میشود و از این طریق آنها می توانند علاوه بر مشاهده اشکالات خود به نمره توصیفی بسیار خوب خوب قابل قبول نیازمند تلاش بیشتر دست یابند.
 به دلیل کاملا تشریحی بودن امتحان،  امکان بارگذاری به دو صورت تصویر و pdf و در قالب یک و یا چند فایل برای شرکت کنندگان فراهم است.  با این وجود اگر دانش آموزی نتواند هیچ سوالی را پاسخ دهد،  مشکلی وجود ندارد و سیستم با خطا مواجه نخواهد شد.  این دسته از دانش آموزان عزیز بدون هیچ گونه نگرانی می توانند به محض اتمام امتحان با دقت و حوصله از لینک هایی  که حاوی فایل پی دی اف فیلم پاسخ دهی به سوالات امتحان است ، استفاده نمایند .در حقیقت این فیلم ها برای تمام دانش آموزان به عنوان دوره سوالات مهم کتاب می باشد که می توانند بعد از امتحان آن ها را دانلود نمایند و در زمان مناسب به تماشای آنها بپردازند.

 

 

این آزمون مناسب چه افرادی است؟

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل 3 برای معلمان

👩‍🏫👨‍🏫 همه معلمانی  که میخواهند یک امتحان کامل جامعه و دارای رنگ های شاد و کودکانه را به دانش آموزان خود معرفی کنند میتوانند  آنها را بااین آزمون  آشنا نمایند.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل 3 برای والدین


 به والدینی  پیشرفت فرزندانشان برای آنها بسیار مهم است،  توصیه می شود  از کودکان خود بخواهند در این امتحان شرکت کنند و بعد از ۲۴ ساعت نمره فرزند خود را مشاهده نمایند.  از آنجایی که لینک ارسال شده به صورت پیامک،  حاوی نمره توصیفی نیز می باشد، بدیهی است  شرکت  مستمر در امتحان های سایت آموزش ریاضی من درس دارم و مشاهده فیلم های  آموزش نکات و توضیحات سوالات امتحان که پس ازهر  آزمون قابل دسترس است، به پیشرفت روز افزون آنها بسیار کمک می کند.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل 3 برای دانش آموزان



 دانش آموزان ی که میخواهند با سوالات استاندارد و مطابق با سوالات معلم خود آشنا شوند و در امتحان با مشکل کمبود وقت مواجه نشوند،  میتوانند از این امتحانات استفاده کنند . به دلیل  زمان دار بودن  این آزمون، آنها میتوانند  با تنظیم  وقت در جلسه امتحان اصلی آشنا شوند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمون آنلاین فصل 3 ریاضی پنجم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *