⏰ مدت زمان امتحان : 45 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 2
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 20,000 تومان

لطفا کلیک کنید
اشتراک 0 دیدگاه 1658 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.



توضیحات و راهنمای آزمون ریاضی پنجم فصل چهارم

 

  این امتحان دارای زمان معین است از این رو دانش آموزان را با مدیریت زمان در سر جلسه امتحان آشنا خواهد کرد.  در بالای صفحه آزمون زمان سنج معکوس قرار دارد و زمان باقیمانده تا اتمام امتحان را به دانش آموز نشان می دهد.

 این آزمون کاملاً تشریحی است و دارای بخش‌هایی  برای بارگذاری پاسخ سوالات به صورتهای تصویر و یا pdf می باشد.

ویژگی و مزایای آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل چهارم


 از ویژگی های منحصر به فرد این امتحان می توان به امکان مشاهده و بارگذاری پاسخ امتحان به صورت  های پی دی اف و فیلم و با توضیحات معلم دبستان اشاره نمود.
ظاهر رنگی شاد و جذاب موجب شده دانش آموزان علاقه بیشتری به شرکت در امتحانات داشته باشند همچنین استفاده از رنگ های کودکانه موجب کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان می گردد.
 ۲۴ ساعت بعد ازآزمون، برای دانش آموز پیامکی ارسال میگردد که حاوی لینک برگه ای است که توسط معلم تصحیح شده و همچنین با سیستم ارزشیابی توصیفی (بسیار خوب خوب قابل قبول و نیازمند تلاش بیشتر) نمره داده شده است.

این آزمون برای چه افرادی مفید است؟

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل چهارم برای معلمان

معلمین عزیز: با کمک استفاده از این آزمون ها  هر معلم می تواند دانش آموزان خود را در منزل مورد ارزیابی قرار دهد. بدین صورت، تمامی دانش آموزان یک کلاس علاوه بر استفاده از از یک آزمون استاندارد در یک رقابت مشابه در منزل  شرکت خواهند نمود.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل چهارم برای والدین


والدین گرامی:  به کمک این آزمون ها تمامی پدر و مادر ها می توانند   وضعیت علمی ریاضی فرزندان خود را به کمک یک آزمون جامع با  نمره دهی توصیفی  مورد بررسی قرار دهند.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل چهارم برای دانش آموزان


 دانش آموزان عزیز:  بی شک طراحی سوالات مشابه با امتحان واقعی و  همچنین دسترسی به فیلمی که تمامی سوالات امتحان را مورد بررسی قرار دهد د نیازه واقعی یک دانش آموز برای آمادگی امتحانات سر کلاسی و همچنین آزمون  نیمسال تحصیلی خواهد بود.

آزمون آنلاین ریاضی پنجم فصل چهارم چه مباحثی را پوشش میدهد؟

رسم خط تقارن شکل های مختلف، تقارن مرکزی، تقارن نسبت به یک نقطه، محاسبه ی مقدار زاویه های خواسته شده، رسم نیمساز زاویه های مختلف به کمک نقاله، مجموع زاویه های هر مثلث، مجموع زاویه های هر چهارضلعی، محاسبه ی اندازه ی ضلع ها و زوایا به کمک ویژگی های لوزی و مربع و مستطیل

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمون آنلاین فصل 4 ریاضی پنجم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *