⏰ مدت زمان امتحان : 45 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 2
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 30,000 تومان

لطفا کلیک کنید
اشتراک 0 دیدگاه 1185 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
⌚ زمان مشخص (45 دقیقه)،  موجب مدیریت زمان دانش آموز می شود.
👌 تشریحی بودن که موجب تطبیق امتحان با آزمون سر کلاسی و یا نیمسال تحصیلی  می باشد
🎥 دسترسی به فیلم و pdf پاسخ تمامی سوالات به محض تمام شدن امتحان آن که موجب دستیابی به  یک و یا چند فیلم آموزشی  وفایل پی دی اف می شود.
📲ارسال پیام کوتاه حاوی لینک برگه تصحیح شده ۲۴ ساعت بعد از امتحان که موجب اطلاع دانش آموزان و والدین آن از نمره توصیفی و اشکالات امتحان او در پاسخ دهی می گردد.

این آزمون برای چه  افرادی مفید است؟
👩‍💼👨‍💼 اگر شما هم والدین یک کودک کلاس پنجم هستید،  این آزمون می تواند برای فرزند شما بسیار مفید باشد.  وی با شرکت در این امتحان  استرس شرکت در امتحان سر کلاسی خود را کاهش خواهد داد و و با سوالات منطبق با کتاب درسی و همچنین با مشاهده فیلم حل سوالات با نکات مهم هر فصل است آشنا خواهد گردید.
👩‍🏫👨‍🏫اگر شما هم یک معلم کلاس پنجم هستید،  می توانید از دانش آموزان خود بخواهید که در منزل از این آزمون ها استفاده نمایند و روند پیشرفت خود را سریعتر گذدانند.

👨‍🎓👩‍🎓اگر شما هم یک دانش آموز کلاس پنجمی هستید فرصت آن فرا رسیده که  به صورت آنلاین در این امتحان شرکت کنید و پس از دریافت برگه تصحیح شده امتحان خود متوجه مشکلات خود گردید و آنها را حل نمایید
این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
اعداد اعشاری، دهم – صدم – هزارم،تبدیل عدد های اعشاری به کسری و بالعکس، الگوهای عددی، الگوهای اعشاری، مقایسه، مقایسه ی عدد های اعشاری، حل مسئله، جمع و تفریق عدد های اعشاری به صورت ذهنی، مرتب کردن اعداد، محاسبه ی محیط و مساحت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 5 ریاضی پنجم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *