⏰ مدت زمان امتحان : 40 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 2
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

قیمت 25,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1400 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

توضیحات و راهنمای آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل ششم

آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل 6  دارای چه ویژگی هایی است؟

کاملا تشریحی با امکان بارگذاری پاسخ های دانش آموزان به صورت های یک یا چند عکس و یا pdf
 زماندار( 40 دقیقه)
دارای ظاهر شاد و منظم برای جلوگیری از خستگی و دلزدگی دانش آموز
  امکان  دستیابی به پاسخ صحیح بلافاصله بعد از امتحان، به صورت های فیلم و همچنین pdf
امکان دسترسی دانش آموزان به آزمون در هر لحظه از ساعات شبانه روز
 تصحیح امتحان و ارسال لینک برگه صحیح شده ۲۴ ساعت بعد از هر آزمون به صورت پیامک به شماره  تلفن همراهی  که دانش آموز در امتحان آن را ثبت نموده است.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل ششم

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل ششم برای معلمان

 اگر شما نیز یک معلم دبستان و یا کارآموز آموزش در دبستان هستید میتوانید به این آزمون ها به چشم یک یک نمونه آزمون دقیق استاندارد و جامع نگاه کنید  و علاوه بر الگوگیری، دانش آموزان خود را نیز به شرکت در این آزمون تشویق نمایید.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل ششم برای دانش آموزان


 اگر شما نیز یک دانش آموز دبستانی هستید این امتحان می تواند به شما کمک کند با سوالات مهم فصل آشنا شوید،  همچنین زمان دار بودن این آزمون، به شما کمک می کند  به محدودیت زمان آن در امتحان عادت کنید و در امتحان اصلی دچار کمبود وقت نشوید. همچنین دسترسی به پاسخ صحیح امتحان بعد از آزمون و توضیحات یک معلم دبستان، راهی بسیار مفید و آسان برای یادگیری سوالاتی است که در امتحان نتوانسته اید آنها را پاسخ دهید.

کاربرد آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل ششم برای والدین


 اگر شما نیز والدین کودک دبستانی هستید، شرکت فرزندان شما در این امتحان به آنها کمک می کند اضطراب امتحان خود را کاهش دهند و و با روشی صحیح و اصولی از نمره توصیفی امتحان خود آگاه شوند به این ترتیب شرکت منظم دانش آموزان در این آزمون ها موجب میگردد گام به گام ریاضی خود را ارتقا دهند و به نقطه ضعف های خود آگاه شوند و آنها را رفع نمایند.

آزمون آنلاین ریاضی چهارم فصل 6 چه مباحثی را پوشش میدهد؟

رسم خط عمود به کمک گونیا، استفاده از ویژگی های متوازی الاضلاع، شمارش تعداد زاویه های راست موجود در شکل، نوشتن ویژگی های مربع – مستطیل – لوزی – متوازی الاضلاع – ذوزنقه، محاسبه ی مقدار زاویه های خواسته شده با استفاده از ویژگی خطوط موازی و مورب، مساحت مثلث، محاسبه ی مساحت شکل های مختلف، محاسبه ی مقدار زاویه ها و اضلاع اشکال هندسی

هنوز از شرکت در این آزمون آنلاین ریاضی چهارم دبستان فصل 6  مطمئن نیستید و به دنبال آزمونی رایگان  به عنوان نمونه میگردید؟ امتحان رایگان آنلاین فصل 1 ریاضی چهارم با پاسخ  امتحانی برای اطمینان خاطر شما است….

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آزمون آنلاین فصل 6 ریاضی چهارم با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *