مدت زمان امتحان = 45 دقیقه
تعداد فایل های پاسخ امتحان: 1 فایل پی دی اف + 2 فایل فیلم

 

قیمت 25,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1211 بازدید

توضیحات

این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
⏳⏰📽📖 امتحانی تشریحی، زمان دار که در هر ساعت از شبانه روز مورد دسترسی دانش آموزان عزیز میباشد و دقیقا بعد از آزمون امکان دسترسی به فایل pdf و همچنین فیلم پاسخ سوالات قابل دسترسی خواهد بود.
✏️📲📚📝 ۲۴ ساعت بعد از امتحان برگه آزمون دانش آموزان صحیح می شود و نمره توصیفی دانش آموزان لحاظ می گردد و نمره توصیفی و همچنین برگ های صحیح شده دانش آموزان به صورت لینک برای آن پیامک می گردد.
این آزمون برای چه افرادی مفید است؟
👩‍🎓👨‍🎓 دانش آموزان عزیز گاهی نمی دانند چه سوالاتی مهم و کاربردی است و همچنین پاسخ تعدادی از سوالات را نمیدانند و نیز با سبک نمره توصیفی آشنا نیستند،  در این صورت می توانند در آزمونهای سایت آموزش ریاضی ما شرکت کنند و نمره توصیفی خود را ۲۴ ساعت بعد از امتحان دریافت کنند.
🧕👨‍🦰 پدر و مادر های گرامی که فرصت طراحی سوال خود را ندارند ایا با سبک و سیاق کتاب درسی آشنا نیستند می‌توانند فرزندان خود را به شرکت در این امتحانات تشویق کنند
👨‍🏫👩‍🏫 معلمین عزیز کلاس اول دبستان بعد از تمام شدن هر تم و یا قبل از امتحان نیمسال تحصیلی می توانند به دانش آموزان خود این آزمون‌ها را معرفی کنند.

این آزمون شامل چه سؤالاتی میباشد؟
محاسبه جمع و تفریق با کمک روش های مختلف، یافتن دو عددی که جمع آن ها برابر با عددی معین باشد، ادامه دادن الگوها، عدد نویسی و… تعدادی از سؤالات این امتحان هستند.

برای مشاهده نمونه مشابه آزمون آنلاین فصل 13، بدون پرداخت هزینه در آزمون آنلاین تم 1 ریاضی اول با پاسخ شرکت نمایید.

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 13 ریاضی اول با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *