مدت زمان امتحان = 45 دقیقه
تعداد فایل های پاسخ امتحان: 1 فایل پی دی اف + 1 فایل فیلم

 

قیمت 33,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1516 بازدید

توضیحات

 

این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
📙⏳📽📚کاملا اصولی و دقیق شامل سوالات مهم فصل که می تواند الگوی واقعی از آزمونی که در انتهای فصل و در مدرسه از دانش آموزان گرفته می شود باشد در این امتحان بعد از مدت زمان آزمون صفحه امتحان بسته میشود و و صفحه  ای باز میشود که شامل لینک فایل pdf و همچنین فیلم نکات و توضیحات تمام سوالات امتحان است. بنابراین دقیقاً در  لحظه‌ای که امتحان تمام می شود دانش آموزان می توانند متوجه قسمت های مهم آن امتحان و همچنین ضعف ها و قوت های علمی خود گردند.
📝📗⌚📲 24 ساعت بعد از امتحان آزمون دانش آموزان توسط معلم دبستان صحیح شده و نمره توصیفی و همچنین لینک برگه صحیح شده به شماره همراه ثبت شده در آزمون پیامک می گردد.
این آزمون برای چه افرادی مفید است؟
👩‍🎓👨‍🎓اگر شما هم یک دانش آموز کلاس اول دبستان هستید و دوست دارید با امتحانی با ظاهر زیبا تصاویر شاد و کودکانه و همچنین هم سطح بالا امتحانات کلاسی و کتاب درسی آشنا گردید این آزمون مناسب شماست.
👨‍🏫👩‍🏫اگر شما هم یک معلم کلاس اول دبستان هستید و قصد دارید دانش آموزان خود را در منزل مورد ارزیابی قرار دهید و دانش آموزان شما ما بتوانند توسط یک فیلم آموزشی تمامی نکات آن امتحان و دریافت کنند این آزمون مناسب شما و کلاس شماست.
🧕👨‍🦰اگر شما هم پدر و مادر دانش آموز کلاس اول دبستان ای هستید و قصد دارید فرزند شما در یک آزمون هدفمند و در راستای مفاهیم آموزشی به سبک کتاب های درسی شرکت و پس از آن نمره توصیفی خود را دریافت کند این آزمون هرآنچه مد نظر شما است را شامل می گردد.

این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
دسته بندی کردن شکل ها به دسته های مختلف، یافتن تعداد یکی و ده تایی شکل ها، جدول شگفت انگیز، یافتن بلندی شکل با کمک واحدهای معین، تقارن، یافتن عددهای پشت سر هم  سؤالات این امتحان هستند.

هنوز در خرید این محصول شک دارید؟
امتحان آنلاین تم 1 ریاضی اول با پاسخ آزمونی رایگان برای شماست…

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 15 ریاضی اول با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *