⏰ مدت زمان امتحان : 55 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 3
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 50,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1144 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.


این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
💯 بسیار زیبا شکیل و رنگی که موجب سرزندگی دانش آموز سر جلسه امتحان می شود و اضطراب امتحان را کاهش میدهد.
⏲ دارای مدت زمان مشخص که  موجب آمادگی دانش آموز از نظر زمانی برای امتحان های کلاسی و همچنین نیمسال تحصیلی می گردد
👌  دارای بخش های مناسب برای بارگذاری پاسخ به صورتهای عکس و یا pdf به دلیل کاملا تشریحی بودن امتحان
📕📹 دسترسی به پاسخ های صحیح بلافاصله بعد از امتحان به صورتهای pdf فیلم که موجب میشود دانش آموز به محض تمام شدن امتحان متوجه اشکالات خود گردد و همچنین نکات مهم هر سوال را در یابد.
📑📲ارسال پیامک شامل لینک برگه  تصحیح و اسکن شده  و همچنین نمره توصیفی امتحان، به شماره همراهی که دانش آموز آن را در امتحان ثبت نموده است.

این امتحان برای چه افرادی مفید است؟
👨‍💼👩‍💼 آیا شما جزو آن دسته از والدینی هستید که بخش هایی از ریاضی را فراموش نموده اید یا با سیستم نمره دهی توصیفی آشنا نیستید اگر نمی دانید کدام یک از سوالات کتاب درسی سوالات با اهمیتی تلقی می گردند؟ در این صورت  ما به شما توصیه می کنیم فرزند خود را به شرکت در این امتحان ترغیب نمایید و پس از ۲۴ ساعت  به وسیله پیامک از وضعیت تحصیلی ریاضی او مطلع گردید.
👨‍🏫👩‍🏫  آیا شما جزو آن دسته از معلمینی هستید که  تکلیف در منزل دانش آموز برای شما بسیار مهم است و و تمام تلاش خود را می کنید که آنها از سوالات استاندارد در منزل استفاده کنند؟  در این صورت میتوانید از آنها بخواهید در خانه و به صورت هماهنگ در یک آزمون رقابتی ریاضی شرکت نمایند.  از آنجا که تصحیح برگه تمام دانش آموزان تنها بخشی از وظایف سایت آموزش ریاضی من درس دارم است این امر معلمین عزیز کمک می کند دیگر به تصحیح کردن امتحانات دانش آموزان نیازی نباشد و وقت صرفه جویی شده را به خلاقیت های آموزشی دیگری اختصاص دهند.
👨‍🎓👩‍🎓 آیا شما جزو آن دسته از  دانش آموزانی هستید که  علاقه مند به انجام دادن تکلیف های درسی و همچنین مطالعه درس های مدرسه به صورت تغییر می باشند؟  در این صورت ما به شما  شرکت در در این امتحان را پیشنهاد  می دهیم زیرا بدون نیاز به حضور والدین و همچنین معلمین مدرسه، در یک امتحان دقیق و کامل شرکت کرده‌اید و برگه شما نیز ز صحیح می شود و نمره توصیفی به صورت پیام کوتاه ارسال می گردد
این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
جمع و تفریق اعداد مرکب، جمع و تفریق عدد های مخلوط، حل مسئله، ضرب و تقسیم عدد های مخلوط، نسبت، جدول تناسب،
گنجایش، بررسی تقارن مرکزی نسبت به یک نقطه، محاسبه ی زاویه های خواسته شده با توجه به مجموع زاویه های داخلی مثلث و چهارضلعی ها و نیمساز، تبدیل کسر به اعشاری و بالعکس، جمع و تفریق عدد های اعشاری، ضرب اعداد اعشاری، مساحت ذوزنقه، محاسبه ی محیط دایره، محاسبه ی حجم، روش های جمع آوری داده ها، نمودار خط شکسته و میانگین

از تهیه این آزمون مطمئن نیستید؟
امتحان آنلاین فصل 1 ریاضی پنجم با پاسخ

را مشاهده نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین نوبت دوم ریاضی پنجم با پاسخ (سری دوم)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *