مدت زمان امتحان = 40 دقیقه
تعداد فایل های پاسخ امتحان: 1 فایل پی دی اف + 2 فایل فیلم

قیمت 25,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1283 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

بعد از پرداخت، دکمه ثبت و سپس دکمه ادامه را بزنید تا به آزمون هدایت شوید.
آزمون های آنلاین به شما این امکان را میدهد که به راحتی و هر لحظه از شبانه روز، در این آزمون ها شرکت کرده و دانش خود را بررسی کنید.
بعد از امتحان به صورت خودکار به پاسخ هدایت میشوید. پاسخ ها به صورت های فیلم و فایل پی دی اف است و شما بنا به زمان و تصمیم خود میتوانید از یکی یا هر دوی آن ها استفاده کنید.
24 ساعت پس از آزمون، نمره توصیفی شما،( بسیار خوب، خوب، قابل قبول یا نیاز به تلاش بیشتر) به شماره همراه ثبت شده در امتحان ارسال میشود همچنین لینک برگه تصحیح شده خود را به وسیله پیامک دریافت مینمایید.

این آزمون برای چه افرادی مناسب است؟

معلمین عزیز میتوانند در انتهای هر تم، در منزل از دانش آموزان امتحان آنلاین بگیرند.
دانش آموزان پر تلاش میتوانند در این امتحانات شرکت کنند و بعد از یک روز به وسیله پیامک از شرایط پاسخ دهی خود مطلع شوند.
پدرها و مادرهای گرامی با استفاده از این امتحانات برای فرزند خود علاوه بر دسترسی به یک امتحان استاندارد، به برگه تصحیح شده توسط یک معلم دبستان، فیلم پاسخ ها و پی دی اف جواب ها دست پیدا خواهند کرد.

این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
کامل کردن الگوهای عددی، درست کردن دسته های ده تایی و تکمیل جدول ارزش مکانی ، رنگ آمیزی سمت راست صفحه ی شطرنجی به کمک تقارن موجود در شکل ، حل مسئله ، شماره گذاری ترتیب انجام کار ها ، شمارش 5 تا 5 تا ، کار با خط کش و اتصال نقاط با توجه به تقارن موجود در شکل ، محاسبه ی حاصل عبارت های جمع و تفریق به صورت ذهنی ، حی مسائل مربوط به دسته های ده تایی

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 20 ریاضی اول با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *