⏰ مدت زمان امتحان : 55 دقیقه
📽 تعداد فیلم ها پاسخ : 3
🧾 تعداد فایل های پی دی اف پاسخ: 1
🕧 مدت زمان تصحیح آزمون: 24 ساعت

 

قیمت 45,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1195 بازدید

توضیحات

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.



این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
💖شامل سوالات با فونت مناسب جذاب و رنگی برای علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی
⏳ زماندار (۴۵ دقیقه)
دارای بخش بارگذاری  پاسخ سوال
📕 تصحیح توسط یک معلم دبستان با نمره دهی توصیفی( بسیار خوب، خوب، قابل قبول و نیازمند به تلاش بیشتر)
👌 کاملاً تشریحی
📲دسترسی به لینک پاسخ امتحان به صورت های pdf و فیلم دقیقاً بعد از اتمام امتحان از طریق ارسال پیام کوتاه ۲۴  ساعت بعد از تمام شدن امتحان به شماره همراهی  که دانش آموز در امتحان آن را ثبت نموده است.
این آزمون برای چه افرادی مفید است؟
👨‍🎓👩‍🎓 تمام دانش آموزان که علاقه مند پیشرفت در درس ریاضی هستند میتوانند از این آزمون های جامع و کامل استفاده کنند این امتحانات آنها کمک خواهد کرد خود را در جلسه واقعی امتحان و در کلاس درس مجسم کنند زمان دار بودن این امتحان برای دانش آموزانی که سر جلسه امتحان با کمبود وقت مواجه می شوند بسیار مفید است زیرا پس از مدتی با مدیریت زمان آشنا خواهند شد و و کم کم ضعف از دست دادن زمان سر جلسه امتحان را برطرف خواهند کرد.
👨‍🏫👩‍🏫 همه معلمانی که  قصد دارند در منزل  وضعیت ریاضی همه دانش آموزان خود را به وسیله یک امتحان کامل  ارتقا دهند،  میتوانند از این آزمون  جامع و دقیق بهره ببرند. در این صورت بدون این نیاز به تصحیح برگه ها امکان دسترسی به نمرات آن ها وجود خواهد داشت زیرا صحیح نمودن برگه امتحان دانش آموزان از وظایف دیگر سایت جامع آموزش ریاضی ((من درس دارم ))است.

👨‍💼👩‍💼 تمام والدینی که د دغدغه پیشرفت فرزندان خود را دارند میتوانند  فرزندان خود را به شرکت در این امتحان تشویق نمایند و بعد از یک روز از نتیجه امتحان فرزند خود مطلع شوند.  در صورتی که فرزند آنها در امتحان نمره مناسبی کسب نکند استفاده ازبخش های دیگر سایت مانند بخش  سوالات یا فیلم آموزشی و یا پاورپوینت میتواند مشکلات ریاضی آنها را حل نماید.

این آزمون شامل چه سؤالاتی است؟
حل مسئله، جمع و تفریق اعداد مرکب، الگوی هندسی، نوشتن رابطه برای الگوی داده شده، تناسب، نسبت های مساوی، درصد، تخفیف، محاسبه ی زاویه های خواسته شده با توجه به مجموع زاویه های داخلی هر مثلث، لوزی، جمع و تفریق اعداد اعشاری، ضرب اعداد اعشاری، محاسبه ی مساحت قسمت رنگی، مساحت لوزی، مساحت ذوزنقه، محیط نیم دایره، محاسبه ی حجم، گنجایش، میانگین، راه های مختلف نمایش داده ها، نمودار ستونی

میخواهید با کیفیت آزمون های ما به صورت رایگان آشنا شوید؟
امتحان آنلاین فصل 1 ریاضی پنجم با پاسخ

را ببینید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین نوبت دوم ریاضی پنجم با پاسخ (سری اول)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *