فونت: B yeken

نسخه پاورپوینت: 2010

تعداد اسلاید ها: 9

برای یادگیری و آموزش بهتر ، پاورپوینت را در حالت slide show قرار دهید.

قیمت 15,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1771 بازدید

توضیحات

در زیر تصویر یکی از اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده می نمایید:

 

این فایل‌ها دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟
قابلیت اسلاید شو برای مشاهده مرحله به مرحله اطلاعات موجب ایجاد فضای چالش برانگیز و علمی برای فرد مورد استفاده از این پاورپوینت گردد.
استفاده از تصاویر کودکانه فانتزی و شاد موجب علاقه بیشتر دانش‌آموزان به درس ریاضی و همچنین جلوگیری از اضطراب درسی می‌گردد.
از آنجا که طراحی این پاورپوینت توسط معلم دبستان انجام گردیده، اطلاعات بیان شده کاملا دقیق علمی و مطابق با کتاب درسی هستند.

این فایل‌ها برای چه افرادی مفید هستند؟

– اگر شما هم یک معلم و یا دانشجو معلم هستید می‌توانید از این پاورپوینت ها برای ساخت فیلم آموزشی استفاده نمایید بدین صورت که بخش‌هایی از پاورپوینت را که مد نظر شما هستند را انتخاب کرده و قسمت هایی را بنا به نیاز دانش آموزان کلاس خود، به آنها اضافه کنید.  بدین صورت پاورپوینت جدیدی خواهید داشت و بعد از آن، فایل را در حالت اسلاید شو قرار دهید و با استفاده از نرم‌افزار ضبط صفحه رایانه و با توضیحات و صدای خود فیلمی دقیق از تم ۲ ریاضی اول خواهید داشت.

اگر شما هم پدر و یا مادر یک دانش آموز اول ابتدایی هستید،  می‌توانید از این پاورپوینت‌ها به عنوان یک منبع برای یادگیری اطلاعات کل تم ۲ ریاضی استفاده کنید.
در صورتی که شما یک دانش آموز کلاس اول هستید میتوانید نرم‌افزار پاورپوینت را روی تبلت و یا تلفن همراه خود نصب کنید و سپس این فایل را مشاهده کنید و نکات مهم تم ۲ ریاضی را دوره نمایید.

این پاور پوینت شامل چه مطالبی می باشد:

بشمار و بگو

کار با انگشتان

الگویابی

جدول شگفت انگیز

شمارش یکی قبل و یکی بعد تصاویر

الگوی شطرنجی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت تم 2 ریاضی اول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *