فونت: B yeken

نسخه پاورپوینت: 2010

تعداد اسلاید ها: 14

برای یادگیری و آموزش بهتر ، پاورپوینت را در حالت slide show قرار دهید.

قیمت 15,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1564 بازدید

توضیحات

در زیر تصویر یک اسلاید از این پاورپوینت را مشاهده می نمایید:

این فایل دارای چه ویژگی‌هایی است؟
از آنجا که آموزش ریاضی باید به صورت مرحله به مرحله پیش رود، استفاده از اسلاید شو در این پاورپوینت، به دانش آموز کمک می‌کند گام به گام مطالب را فرا گیرد.
با توجه به اینکه هر فرد در سیستم شخصی خود یا تلفن همراه‌ یا تبلت، ظرفیت محدودی دارد، میتواند هر زمان راغب بود این فایل را از وسیله الکترونیک خود حذف و در پنل شخصی سایت من درس دارم، مجدداً دانلود کند.
این فایل‌ها توسط معلم موفق دبستان، سرکار خانم پگاه برزافشان تهیه شده و ایشان با کمک تجربه و سابقه و فعالیت علمی خود، تمامی مطالب مهم فصل ۶ ریاضی سوم را در این پاورپوینت ارائه نموده اند.این فایل برای چه افرادی مفید است؟
اگر شما هم یک معلم دبستان هستید و می‌خواهید بعد از تمام شدن مطالب فصل ۶، با کمک یک فایل، همه مطالب را برای دانش آموزان کلاس مرور کنید و آنها را برای آزمون کلاسی آماده نمایید، این فایل بهترین گزینه برای شماست
اگر فرزند شما هم در کلاس سوم دبستان درس می‌خواند و قصد دارید او را با مثال‌های متعددی آشنا کنید، می‌توانید از این پاورپوینت بهره بگیرید.
اگر شما هم یک دانش آموز کلاس سومی هستید، می‌توانید به راحتی این فایل را در تبلت و یا گوشی تلفن همراه خود نگهداری کنید و هر زمان، وقت آزاد داشتید آن را مشاهده کنید.

این پاور پوینت شامل چه مطالبی می باشد:

مقایسه ی عدد ها

جمع و تفریق

جمع در جدول ارزش مکانی

تفریق در جدول ارزش مکانی

جمع و تفریق فرایندی

جمع و تفریق تکنیکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پاورپوینت فصل 6 ریاضی سوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *