مدت زمان امتحان = 45 دقیقه
تعداد فایل های پاسخ امتحان: 1 فایل پی دی اف + 2 فایل فیلم

 

قیمت 30,000 تومان

اشتراک 0 دیدگاه 1444 بازدید

توضیحات

این آزمون دارای چه ویژگی هایی است؟
⏳😊✏️📝 امتحانی، زماندار، تشریحی با قابلیت دسترسی در هر لحظه از شبانه روز و همچنین دارای بخش های معین برای بارگذاری پاسخ تمامی سوالات به صورت یک و یا چندین فایل تصویر و یا pdf
😍🎈💝🌈 برای تصاویر رنگی شاد و کودکان برای افزایش جذابیت آزمون و کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان
📚📖📽📙 دسترسی به پاسخ همه سوالات بلافاصله بعد از تمام شدن آزمون به صورت های فیلم با حجم کم همچنین فایل pdf و با توضیحات طراح سوالات امتحان
📲📜⌚📒 بررسی و همچنین تصحیح برگه امتحان دانش آموز ۲۴ ساعت بعد از آزمون و ارسال یک پیامک شامل لینک برگه صحیح شده و همچنین نمره توصیفی به شماره همراهی که هر دانش آموز در امتحان ثبت نموده است.
این آزمون برای چه افرادی مفید است؟
👩‍🎓👨‍🎓 آیا شما هم یک دانش آموز کلاس اولی هستید که پدر و مادرتان فرصت طراحی سوال امتحانی و همچنین بررسی برگه آزمون شما را ندارد و یا با شیوه نمره دهی توصیفی آشنا نیستند؟
👨‍🏫👩‍🏫 آیا شما هم یک معلم کلاس اول دبستان هستید که برای تکالیف در منزل دانش آموزان برنامه ویژه‌ای مد نظر دارد؟ برنامه ای که شامل آزمون آموزش و همچنین تصحیح امتحان و ارائه نمره توصیفی آن باشد؟
🧕👨‍🦰 آیا شما هم پدر و مادر یک دانش آموز کلاس اولی هستید که که میخواهد فرزند خود را در منزل آزمون های استاندارد در مورد محاکمه قرار دهد و توضیحات تمام سوالات را به طور کامل و به صورت فیلم در دسترس داشته باشد؟
در این صورت این آزمون مناسب شماست…

این آزمون شامل چه سؤالاتی میباشد؟

الگوهای عددی، الگوهای هندسی، محور، تقارن، جدول شگفت انگیز، محاسبه جمع و تفریق به کمک راه های مختلف و… تعدادی از سؤالات این آزمون هستند.

در شرکت در این آزمون شک دارید؟
در امتحان رایگان آزمون آنلاین فصل 1 ریاضی اول با پاسخ شرکت کنید و سپس تصمیم بگیرید…

دانش آموز عزیز سلام! با ثبت نام در این دوره ، تمام ویژگی های آن برای شما فعال خواهد شد. شما هم اکنون ثبت نام نکرده اید و بنابراین ممکن است فقط قسمت های رایگان این دوره برای شما قابل دسترسی باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امتحان آنلاین فصل 18 ریاضی اول با پاسخ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *